life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Lite ändringar...Äntligen!

Publicerad 2011-01-27 17:44:39 i Daily,

Äntligen har jag ändrat min Header!
iom att jag formaterat om min dator inte så länge sedan har jag varit tvungen att installera om alla mina grafik prgr :P
o jag hatar installera!! aaaaarrrgh!
Men nu när jag gjort det kan jag som vanligt inte slita mig härifrån :P
Gick gymnasiet med just detta ämnet o jag kan fortfarande ite slita mig från de programmen XD

Kommer att göra fler ändringar men nu måste jag fixa lite här i hemmet innan min sambo kommer hem o ser att jag bara sutti här hahaha.
Sen ikväll ska vi köpa pizza o ta med hem till våra kompisar som har Sky, vilket betyder att de kan c alla matcher o iom att vi hejar på juventus o de spelar ikväll ska vi som sagt åka hem till dem o se matchen.

Loves/Italygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela