life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

finally the cellulite solution....forever lasting!

Publicerad 2011-07-31 02:49:03 i Film / Böcker / Musik,

man kan undra vad jag gör uppe vid denna tiden o man kanske tror att jag varit o festat eller ngt :P men egentligen har jag suttit uppe o läst en bok... o jag e INTE boktypen... jag läser en bok varje gång poven dör som man säger i italien o med det menar man nästan aldrig :P för mig händer det bara när jag råkar på en bok som interesserar mig redan fr början :P ...eller det e mera boken som råkar på mig hehe

Iaf skitsamma om mina bokintressen nu ska vi snacka allvar!
Så lyssna upp alla kvinnor! hur många av er vill förbättra er rumpa? :)

Vid ett viss tillfälle i livet börjar alla kvinnar få celluliter.. vissa inte förns de blir gamla för de håller sig tränade etc men som kasnke många av er vet så räcker inte alltid det för vi kvinnor får celluliter av nästan allt... :/ visst e det kul o va kvinnor... celluliter, menssmärtor, föda barn... men nu har jag efter månaders googlande på celluliter o vad man kan göra åt det, råkat på den perfekta lösningen som garanterar resultat.
Jag pratar inte om de sorters resultat som krämerna i affärerna garanterar utan jag är en realistisk person..
Beronde på hur mycket celluliter du har kan det ju ta olika lång tid men på fyra veckor kan det hända att du på riktigt säger bye bye cellulite utan att nivea har med saken o göra!

Jag kan inte avslöja hela alltet ofcourse för det vore brått mot copyright osv.. Men jag kan informera er om vart ni kan hitta samma sak som jag hittade. Nämnligen här:
http://www.cellulite.ifoundthecure.com/?hop=eheiding


En direkt link till en bok som förklarar allting.. den kostar 244,21 SEK
En ebook som ni laddar hem.

Själv var jag rädd att den skulle vara långsam o slö att läsa men det e bara 75 sidor varav 40 handlar om just detta o de andra sidorna är extra fakta om hur man kan gå ner i vikt o andra liknande hälsokurer.

ALLTING ÄR NATURLIGT o HÄLSOSAMT.

o kostar inte mycket till slut.
För att kunna följa kuren som du kommer läsa om kommer du bara vara tvungen att köpa några få saker i en herbal affär eller vad det kan heta på svenska... typ naturapotek kasnke? men innuti själva boken, varje gång en produkt nämns så är det länkat till en sida där du kan köpa den online om du inte skulle hitta den i din affär.

Nu har jag precis läst boken o gjort min egen lista sk "the plan" o skrivit min inköpslista men jag är väldigt övertygad om att det hela funkar.

enda haken e att boken e på engelska så du måste kunna engelska för att läsa den men det är även en ganska enkel engelska, inga svåra ord. Själv behövde jag bara översättningsboken en gång.

Kuren består egentligen av massa mindre kurer, (precis som jag redan trodde själv så kan du inte bli av med celluliter av att bara göra EN sak eller använda en kräm tex) men som inte är jobbiga övningar eller saker som tar tid.

Så lycka till! come back om 4 veckor så ska vi se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela