life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Por-rengöring

Publicerad 2011-05-25 18:19:18 i Daily,

För två veckor sedan var jag hos... ja vad heter det på svenska? här kallar dem det estetista... iaf, o gjorde ansiktsrengöring... det kostade inte alls så mkt som jag trodde, men den var inte heller så intensiv som jag trodde :S

Det finns ju olika sät att göra ansiktsrengöring... Jag gjorde den enklaste, manuella versionen...
Jag var NÄSTAN nervös inan för jag trodde att det kasnke tom skulle göra ont när tjejen skulle klämma mina porer :d blää men hon gjorde så lätt så lätt att jag knappt kände ngt o det var inte så rengörande som jag trodde. Lexom... jag var säker på att hon skulle tömma alla porer på riktigt! det var lexom därför jag gick dit...
Men jag bara kände mig otroligt fräsch i ansiktet efteråt... hon lexom använde ett medel efter ett annat o kräm efter kräm... o jag låg en halvtimme nästan under ånga så porerna skulle öppnas... men ja... jag ska se om jag hittar ett ställe här i närheten där de gör en mr avanserad rengöring...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-26 13:03:07

Jag gjorde sån rengöring förra året i februari, jag trodde oxå det skulle ge annorlunda resultat men det kändes ändå jättefräscht efteråt =) På mig ångade dom först, sen satte de olika masker och rengjorde med en massa saker och sen tömde de värsta porerna och sen fick jag ansiktsmassage med olika krämer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela