life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Upptagen

Publicerad 2011-10-14 14:18:01 i Daily,

tyvärr skriver jag inte så mkt de senaste dagarna.. detta pga att jag har fullt upp med flytten!
vi ska vara ute ur denna lägenheten den 16...söndag... alltså har vi bara idag o imorrn kvar! o min kille verkar helt lugn...jag menar... dessa senaste dagarna e det bara jag som sliter ... det e inte så mkt som HAN behöver göra eg... bara sätta påsar o kartonger i bilen o sen ta in dem i den nya läenheten... att fylla påsar o kartonger o att sedan facka upp e det endå jag som gör... jag behöver bara hans muskler o körkort :P
sen måste jag ju åxå städa hela huset innan vi ger tillbaka nycklarna!
iaf så idag jobbar han hela dagen o imorn e det jag som jobbar hela dagen fr kl 6.00...troligtvis kommer han oxo jobba imorrn dock...om det e förmiddag eller eftermiddag vet jag inte än dock..
så iaf idag  ska jag försöka göra så måååånga kartonger o påsar jag bara kan så iaf imorn när jag e på jobbet så kan har köra dem till nya huset utan att jag e där ;)
just det :) igår kom vår nya frys/kyl!! den e orange :P

nästa inlägg ska jag nog visa er den o berätta varför den konstiga färgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela