life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-01 12:23:47

Hej! Tack för ditt svar, jag är själv frisör så vet redan lite hur man tar han om hår och så, men väldigt bra skrivet, tänkte mer det där med daktarin jag läste om det på din sida men jag förstod inte riktigt :P

sen tänkte jag kolla om du ville göra ett bloglovinbyte? jag följer din blogg och du följer min blogg? :D

Svar: Hej igen :)åh va kul.. funderar själv på att bli frisör :P ..
ja det vore roligt med ett bloglovinbyte... :D

Ang daktarin så ska jag försöka förklara lite enkelt sen så om du undrar ngt speciellt så säg till ;).
Det är som du kanske förstått en kräm som eg används för kvinnliga intima ställen så att säga..:P
men ´sen några år så använder vissa personer det till att få håret att växa snabbare.. jag var lite skeptisk iom att jag inte tror på sånna produkter eg men jag tyckte att daktarin (eller monistat7) lät lite mer övertygande än andra produkter så jag valde att testa och det funkar faktiskt!
jag typ klämmer ut ca 4cm kräm i en sån där flaska man färgar håret hemma med och sen har jag i antingen en bra hårolja eller lite vatten..för att lösa upp det lite o sen gör jag benor i håret, typ som när man färgar håret, o lägger krämblandningen i hårbottnet ..
detta gör jag ca 2 ggr i veckan kvällen innan jag ska tvätta håret vanligtvis..
Jag märkte att första månaden växte mitt hår 3-4cm! sen stabiliserade det sig till 2-3cm månaden.. innan dess hade jag de senaste två åren bara fått håret att växa 1cm om månaden..
Som sagt... om jag missat vad du eg ville veta så säg till ;P
kram
Italygirl

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-09-05 18:07:40

Hihi vilken söt video =D låten sjunger du oxå bra, fast jag är så trött på den eftersom den spelas heeela tiden här XD men kul med en annan version ^^

Svar: tack :) aha... har aldrig hört den på rix fm konstigt ng :/
Italygirl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela