life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

vaknar sakta

Publicerad 2012-08-30 10:35:16 i Daily,

god morgon alla ni!
nu har jag varit vaken i en o en halv timme o bara youtubat lite istället för att göra nytta XD
känns rätt mysigt o ta det lugnt på morgonen såhär men efter ett tag när det blir lite sent...typ som nu... så börja jag istället bli lite stressad :P
ok hon ä halv elva o jag har inte sååå mkt att göra men innan jag har tvättat mig..måste tvätta håret idag tom..skulle gjort det igår men så han jag inte.. o fått på mig kläder o allt så har det gått iaf en halvtimme...om inte mer... vilken tur att jag inte är typen som sminkar mig i en timme varje dag oxå XD
iaf..om jag minns så ska jag försöka få tag på lite rosor idag :) eller rosmarin hihi... ni ska sen få se vad det är till..bara oppas att jag kommer ihåg att köpa det.

Kommentarer

Postat av: Emma!

Publicerad 2012-08-30 17:07:34

Hej, fick du min förra kommentar på ett inlägg av daktarin tror jag det var!
:D

Svar: hej :) jag fick en kommentar ang hair bell av dig :) jag svarade på den
Italygirl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela