life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

shooting

Publicerad 2012-12-30 18:35:00 i Inspo random, Träning o Hälsa,

Idag var det en underbart varm o solig dag här i Italien så vi gick ut på en promendad..så fick jag äntligen testa min vackra bebis utomhus hihi.. laddar upp lite foton o sen ska jag försöka träna lite...ller kanske tom mycket! har inte tränat sen ca en vecka, innan jul för ja, under julen e det fullt rus o jag har inte ens tid att städa hemma ju o sen hade jag otroligt ont i ryggen när jag väl hade tid...så typiskt..o det var skelett-ont o inte muskelont vilket bara skulle varit bekvämt att träna bort annars ju. men idag mår jag bättre o jag börjar känna av att jag måste ta tag med styrke på allvar igen..
När man väl tränar så tänker man inte på hur man känner sig starkare hela tiden men när man slutar träna så känner man skillnaderna för man känner sig svagare..har börjat känna att det är jobbigt att gå i trappor igen 8-/ alltså inte att det gör ont i ben eller så men kroppen blir slut på en gång o sen bor jag lexom bara på andra våningen XD jag blir typ yr lättare osv..men detta tror jag beror även på att jag inte kunnat äta så bra under senaste veckan ju. Däremot måste jag verkligen ta tag i mina biceps o triceps igen! Sist lyfte jag 10kilo/arm sittandes! (vilket e tyngre än ståendes) ...undrar hur mycket jag sjunkit :P
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-01-02 15:12:57

Jättefina bilder :D Ja, eller hur märker man tydligare när man inte tränar? jag har inte gått på yogan på ett tag nu för först var instruktören sjuk i typ tre veckor och sen var det ju jul...och hemma har jag inte direkt plats att träna yoga. och nu märker jag helt tydligt speciellt hur stel min svank har blivit igen ><

Svar: aaaw, jo men nu börjar vi båda med det nya året o inget kan stoppa oss! XD
Italygirl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela