life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Idag är det vår - och jag e sjuk

Publicerad 2012-02-24 18:08:32 i Träning o Hälsa,

hej allesammans. Idag var det första riktiga vårdagen här även om det e rätt kyligt när solen sen inte står mitt på himlen länre men så e det ju på våren...

jag vaknade även halvt sjuk idag med en rinnande näsborre som jag inte lyckas göra ngt åt annat än att ständigt hålla papper under näsan...
det jobbiga sen e att näsan sticks o svider hela tiden, precis som om jag ska nysa fast det går lexom inte över :S

en annan sak som hände idag var att det var min killes bororsas födelsedag, han blev oxo 22 idag...vi e lika gamla. iaf så vi var på lunch hos svärföräldrarna idag o käkade tårta oxo... inte alls lika god som min :P
och innan vi åkte dit så köpte vi present till lillbrorsan...det blev ett par gympaskor adidas tror jag...o ngt jag inte förväntade mig...jag fick oxo ett par skor! hehe min kille e så rolig ibland :P han har sån spontalitet eller va fasiken d heter... ngt jag behöver i livet XD

iaf för jag har ju mina easytone som jag köpte nästan ett år sen nu men de köpte jag eg till jobbet för jag står hela tiden upp i flera timmar o man får heller inte ha vilken sorts sko man vill så de var toppen o de e så sköna o allt att jag ofta använder dem vardagligt oxå om jag bestämmer mig för att gå en lång runda tex eller om jag ska till köpcentret med kompisen o så hehe... men de e inte direkt ideala att gå på gym med vilket jag fått göra på senaste för jag har inget bättre...

vet att det e viktigt att ha bra skor till att springa eller om man kör styrke.. tex så när man kör styrke så behöver man tydligen plattare skor än vanligt för fothålan plattar typ ut sig otta ggr eller så... medans om man springer, iaf jag, så har jag behov av stöd i fothålan, precis som när jag går mkt för mina fötter nuddar inte marken i mitteb...jag vet..lite konstigt
plus att om man springer så e det bra att ha skor med en bredare sula så man ointe vrickar foten typ..
iaf min akor e så läckra! o de e faktiskt rätt bra till både ock! de e eg träningsskor alltså till gymmet men de e tillräckligt bra för att springa oxå om jag skulle vilja börja göra det...utomhus alltså annars går vanliga gymskorna bra..

kolla in va snygga :P gråa med lavendel-lila sula :P svarta undertill dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela