life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

varfòr kànner jag mig sàhàr...

Publicerad 2012-02-23 09:25:41 i Daily,

hej alla ni.. pà senaste nz.r jag vaknar kànner jag mig typ bakis... àven om nàr jag e bakis pà riktigt sà snurrar allt o det e det som skapar ont i huvudet. Nà dessa dagar vaknar jag med rejàl ont i huvvet fast inte sàn jobbig utan mer sàn som gòr att man k.nner sig sjuk...typ...jag kànner mig varm o torr i skallen...làter det vettigt? o sà ja, som sagt kànner jag mig torr men àven i andvàgar.     Har sòkt lite online pà liknande symptom o kommit fram till olika personer som skriver samma saker o det vi alla har gemensamt e att vi trànar hàrt o troligen dricker fòr lite.. ngt jag musstànkte lite iom att jag pà senaste bòrjat kòra lòpband o svettas rejàlt vilket jag inte gòr med styrketràningen ju o en halvliter vatten skulle jag làtt dricka medans jag springer men hàller ofta tillbaka mig lite dà det inte skulle bli ngt vatten kvar till resten av tràningen.. sà nu ska jag klà pà mej o som ni ser pà bilden nyss tagen, borsta hàret! o sà ska jag ner till affàren o kòpa ngra flaskor vanligt vatten, hemma har vi bara bubbligt kvar vilket jag bara gillar til maten. iaf sà jag ska bòrja ta med mig extra vatten till gymmet o dricka mer dagligen...har typ 'glòmt' gòra det pà sistone....     en annan intressant sak jag làste pà 'i form' igàr (vàldigt trevlig hemsidag) e en sak som eg e ràtt obvious men som man kanske inte tànker pà sà mkt... iaf jag hade inte tànkt pà det. nàmnligen att fòr att brànna mera sà àr styrketràning bra pà làngre process fòr ju stòrre muskler man har desto mera brànner man ;) Vàrt att tànka pà tycker jag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela