life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Kommentera mera!

Publicerad 2012-03-29 21:50:29 i Träning o Hälsa,

alltså ni kan inte bara smyga er förbi på min blogg hela tiden :P jag ser ju att ni e en hel del besökare hehe, sen vad ni läser om på min blogg har jag ingen aning om för ni kommenterar ju aldrig! :P
så börja med det nu!

idag var det triceps, axlar o rygg-dagen på gymmet för mig.. älskar o köra denna dagen jag blir så jädra adrenalin-laddad när jag kör det!
vet dock att de närmaste två dagarna kommer jag knappt kunna lyfta glaset till lunch dock :P

igår efter att jag gjort ett par minuters pilates medans jag kollade på tv så utan att tas bort tyngderna fr vristerna så gjorde jag en hel del bredbenta squats...
alltså att jag inte tog bort tyngderna gjorde det inte tyngre så klart men det hjälpte att hålla balansen lite för man ska ju bak rätt mkt med rumpan o knäna får ju inte gå förbi tårna... iaf det blev lättare på den punkten vilket gjorde att jag lyckades göra en hel del squats!!! så mkt att till slut var jag på väg att på kramp haha o idag har rumpan gjort ont hela dagen :P av träningsvärk då!

iaf så det blir nog en hel del flera squats här hemma framför teven :P
förhoppningsvis redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela