life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

freedom

Publicerad 2012-11-30 22:07:24 i Träning o Hälsa,

Ikväll har jag officially vatt ute o sprungit/joggat i en halvtimme :) för första gången själv hehe.
o det kändes så skönt!
ja det kanske låter ointressant det hela men för mig var det en ganska big deal.. vissa kan lexom inte bara ta på sig skorna o börja springa, oavsett startvikten..
Det känns lexom bara konstigt o aningen skämmigt att springa ute bland folk själv..
Men så har jag tvingat in idén in min skalle att jag vill inte vara en av em personerna längre, som vill o vill men inte vågar utan jag vill vara en sortens person som andra typ ser upp till o tänker "fan va häftigt att bara ta ut o springa" ...ja, mer eller mindre :P
man typ tvingar in självkänslan i sig..
Jg blev nog rätt inspirerad när jag idag vid lunch va ute me vovven o såg två kvinnor jogga tillsammans mitt i stan :P jag vet inte riktigt varför eg för man ser folk nästan varje dag som joggar o springer o jag har alrig ens tänkt ngt skämmigt om dem då så jag vet inte vad ddet var med just dessa kvinnorna men jag e rätt tacksam typ hehe.
så nu ska vi se om vi lyckas springa omkring några ggr i veckan o få kroppen vi vill ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela