life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Ge järnet

Publicerad 2012-11-30 16:10:57 i Daily, Fitspo, Träning o Hälsa,

ok nu har jag haft ...ja låt oss vara ärliga o säga två månader som jag inte tränar som jag ska o borde för mina mål..
ja alltså jag HAR tränat men inte så ofta o nu är det nog tio agar sedan som jag tränar. bortsett från tex igår som jag gick en rask promenad i 30min med hunden...typ powerwalking men et blev inte så mycket viftandes me armarna vilket jag tror e viktigt för att bränna o få upp tempot...dock kände jag efteråt att iaf rumpa, ben o rygg jobbat ordentligt.. o så blev hunden glad haha
har även gått upp två kilo de senaste tio dagarna vilket inte e konstigt för det blivit vinter de senaste dagarna o jag inte tränat som sagt..visst, att JAG gårr upp två kilo skulle jag nog bara bli glad av men jag vill endå att det e rätt sorts kilo om ni fattar...no fat but muscles!
o tyvärr har det satt sig just där jag sobbar så hårt för att bli av med...mina saddlebags buhuu...visst alltid bättre än vart jag började i februari eller när et nu va..o mina rumpmuskler e fortf rätt stora så det kommer inte ta liiika lång tid att ta mig tillbaka dit jag kommit för att sean fortsätta till mitt mål...vilket är att ha en skitsnygg rumpa!
jag bryr mig inte hur folk säger att det inte går att bli av me celluliter eller saddlebags för det e inte alls sant... vet ni vad jag säger då? VILL MAN SÅ KAN MAN!
jag blev ju av med mina celluliter vilket e typ ngt av det svåraste! men saddlebags e det som blir kvar sen...
 
o nu...lite inspo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela