life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Eye cream - a must!

Publicerad 2012-09-25 10:05:00 i Skönhet,

Vem kunde tro detta... eller eg är det helt logiskt men jag hade aldrig tänkt på det direkt... hade tänkt på anti aging creams men inte eye creams..
så vad pratar jag om?
Jo ni vet att jag skrev för ngn dag sedan att jag youtubar runt lite o lär min nya sminktekniker osv..
iaf jag kom till en sån video som handlade om eye creams..
Och de sa att det är viktigt att man börjar använda ögonkrämer redan i 20 årsåldern om man vill håla bort rynkor... man måste vårda hyn från redan innan man får dem för att hålla dem bota och inte vänta tills man e 30 eller 35 o man redan har de första för då blir det ju mkt svårare att få bort dem..
Som man redan vet oxå är ju yn precis under o a hela runt om ögonen väldigt mkt annorlunda än resten av hyn på ansiktet o därför e det viktigt att man skaffar sig en speciell krän just för ögonen.. och detta är ngt ag ska investera i... ska bara leta rätt på ett märke jag vill prova osv... vill inte ta ngt för billgt skit för då känns det lite onödigt...
men ör ni unga som jag... alltså ja hehe no braging :P jag menar alltså att ni inte har rynkor än osv så se till o inte ta en kräm som är till fär äldre personer för det är oftast dem man ser.. det ska finnas vanliga eye creams utan åldersgräns så att säga som dock det kanske står på att det hjälper med fukt och mot ögonpåsar eller svart under ögonen eller det kanske tom står rynkor... såg en kräm det stor det på igår men det viktiga e att det inte är en kräm som är till för just "mature" hud... iaf så står det på dem krämerna här i ita..
just nu... bar sen ett par dagar använder jag en ögonkräm som jag fått i en sån liten provpåse av naturaffären... och den verkar faktiskt väldigt bra :) tycke redan ja har mindre svart under ögonen då har jag sovit mkt mindre just dessa dagar.. plus att jag tycker själva huden ser annorlunda ut... den är typ... jag vet inte men slätare antar jag..
Så jag kanske kommer köpa denna krämen vi får se.. ska prova den lite till men grejen e att jg även gillar såna naturprodukter.. dem har lexom inga farliga ämnen i sig o sånt... har en massa saker från dem XD
deo, parfym, ansiktskräm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela