life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

No ork

Publicerad 2013-04-29 10:45:42 i Daily,

 
Så dåsig jag känner mig denna morgon.. Igår var vi ute o kollade på de olika stånden men till slut köpte ingen av oss nåt. Efter det gick vi till den godaste pizzerian ever! O dem har inte bara den godaste pizzan utan jag gillar även deras ställe, det e lexom som en restaurang och det är väldigt mysigt :) Så om ni nån gång besöker Civitavecchia så bara mååååste ni gå till mastro titta oltre mare på kvällen! man måste dock dit antingen lite tidigare dvs vid 8 eller senare typ 10 för annars e det fullbokat så man måste vänta där utanför på att ett bord blir ledigt :P
Det e även extra mysigt att det ligger precis vid havet o på "lungomare" vilket är vägen som går längt med havet o i denna staden så e d även på den vägen som folk går till på sommaren när de vill gå ut :)
 
Iaf så igår tränade jag rätt hårt o sen käkade jag en massa pizza o drack röd öl vilket e lite starkare vanligtvis.. som tur e hade jag druckit en massa vatten o vaknade även flera ggr under natten för att dricka.
¨Så det e därför jag känner mig lite sådär idagmen det går nog snart över :P Om inte annat så tvingar jag bort det för jag ska ut o springa sen hade jag tänkt :)
Kommer dock bli jävligt svettigt för idag ska det bli hela 27grader i skuggan! 8)
Nu ska jag däremot ta på mig kläder så ska jag ta ut vovven o gå o handla.
förresten... är det valborg idag i swe?
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-04-29 11:22:44

Var det den pizzerian vi åt på när jag hälsade på? :) imorgon är det valborg här. Då ska vi grilla! Hoppas jag iaf :p jag vet inte om det blir fint väder x) jag vill oxå ha 27 grader i skuggan!

Svar: Hahaha jo men sommaren kommer komma dit oxå ska du se ;) ..själv skulle jag vilja att d förblev såhär här... orkar inte helt med all den dära supervärmen! nu e det iaf kyligt inomhus :)...d kommer det iiinte vara sen :(Japp det var den pizzerian :D
Italygirl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela