life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Sådärja

Publicerad 2013-02-27 16:36:58 i Daily, Träning o Hälsa,

har varit o sprungit iparken nu :P kom hem fem i fyra, drack lite proteiner, sen bytte jag om o nu sitter jag här o käkar mellis ;) lite musslikakor o varm te slurp
 
föredrar nog förstås när jag är ute o springer själv..idage var jag med min kompis för hon messade mig att hon redan var där så jag cyklade dit lite innan jag hade planerat men eftersom jag sprang igår o jag inte sprungit på ett tag annars så jag har inte jättemycket styrka idag så går det väl bra att jag sprang med min kompis..
 
Det som är bättre med att springa själv är att jag då lyssnar på musik och får ur energin på "rätt" sätt.
skulle nämnligen säga att hela 60% av anledningen till att jag springer över huvud taget är för att få ur all negativ energi.. händer så ofta att man grubblar över något som någon sagt eller något som hänt som man inte får ur tankarna eller som iaf har en negativ påverkan... ni vet såna saker som får en att vilja skrika rakt ut??
Att springa är toppen för att bli av med sånt.. faktiskt 
men då behöver man ofta kunna få springa så snabbt man bara kan och nästan fokusera sig på alla dem negativa sakerna..det är som att man springer sig fri o det är en sjukt härlig känsla!
 
så ja, detta är inget som går när man springer med min kompis..iaf inte denna tjejen..
andra grejen är att hon inte springer utan hon joggar o så är hon mycket kortare är mig så när hon jooggar kan jag lätt GÅ brevid henne :P så det är nästan svårt för mig att inte jogga om henne.. så det blir mer "ut o rör på dig" när jag springer med henne men som tur så kom hon inte o hämtade mig utan jag cyklade dit o sen hem igen vilket var jobbigare idag.
 
MIN tanke var att jag skulle stanna där när hon dragit till jobbet o springa på riktigt men vi joggade endå 40min o så med min cykling så blev det ganska precis en timme..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela