life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Resultat mörkare blond

Publicerad 2013-01-31 18:37:12 i Daily, Hår,

Så hej igen :) färgade håret som jag sa ;) resultatet blev faktiskt ljusare än jag trott men det blev iaf bra o bättre för ljust än för mörkt ;)
topparna är för det mesta lika ljusa som innan för jag satte inte färg där, bara på det undre håret (dvs från öronhöjd o neråt) sen kapslade jag in några feta slingor uppe på huvvet som jag inte ville skulle få färg på sig förutom på topparna o det blev bra :) hade varit lite nöjdare om det varit aningen mörkare resultat menmen :P kanske lägger in några feta mörkare slingor nästa gång. eller kanske bara ska ljusa upp lite mer runt ansiktet...just nu märker man inte sååå mycket skillnad men det blev även mer beige o mindre orange hihi iaf om jag ljusar upp runt ansiktet så ser ju resten mörkare ut atomatiskt oxå utan att jag måste bli mörkare ;) ja, vi får se hehe
 
här e före o efter bilder...man kanske inte ser så skitbra för jag använde flash o det glänser alltid till i en annan ton tycker jag, men det e totalt mörkt ute o lampan är värre än flashen så hade inge val :P ska försöka minnas att ta bilder imorgon dagtid!
 
Före
 
efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela