life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Klockan tickar

Publicerad 2013-07-31 15:43:19 i Daily, Photoshoots, skolios,

Nu har jag blivit lite besatt av operationen igen ..denna gången låter jag mig inte stressa upp men jag tror typ att det skulle vara bra för mig att träffa o prata med min läkare.
Undrar några saker som har med min operation o göra o som jag lexom inte kan leta efter online.
Allt annat letar jag o kollar på o vill alltid bara se mer av :)
Tyvärr kan jag inte hitta så många som är opererade ner till L4, nästan ingen av dessa iaf visar hur bra dem kan röra på sig nu efter operationen o jag måste säga att det e mest det som man behöver se..
Operationen i sig, för att inte prata om att det redan finns miljontals av dem därute o alla e mer eller mindre likadana, så är det ju även en sak som går förbi en med tiden om ni förstår vad jag menar. Vissa är väl lite mer rädda för smärtan o operationen i sig kan jag förstå, är själv lite nervös för jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig! men jag försöker att inte oroa mig i onödan utan det får bli när det väl är dags. 
Så det man verkligen undrar över e hur livet blir efteråt..
Är rätt räker på att rehabilitering och även träning innan operationen har stor betydelse för hur bra man läker o hur smidig man blir, dvs rörlig men samtidigt har det även stor betydelse vilka kotor man opererar o hur många.
En av sakerna jag vill fråga min läkare, som jag redan nämnt tusen ggr i bloggen, e exakt vilka kotor som kommer bli stelopererade, har ju fått en hint av den andra läkaren att det kommer gå ner till antingen L3 eller L4 enligt honom så just nu försöker jag vänja mig vid tanken att jag troligen kommer vara stelopererad enda från nacke till L4..dvs den näst sista kotan innan svanskotan.. På sås sätt kan jag bara bli glad :) men sen är det även vad jag faktiskt tror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela