life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

My true color

Publicerad 2013-06-02 17:02:00 i Daily, Hår,

 
har hittat en del bilder senaste dagarna som är rätt precis min naturliga hårfärg :)
Speciellt den första bilden är otroligt lik med aningen solblekt.. när håret är längre blir topparna väldigt väldigt ljusa :)
Måste verkligen låta håret vara.. även om jag har som mål att växa håret långt först o sen börja på nästa projekt att växa ut min naturliga färg..att göra både samtidigt är alldeles för svårt för mig :P måste kunna pyssla med håret på ngt sätt o vara nöjd med det på något sätt oxå..
Men jag försöker iaf att inte hålla mig alltför långt ifrån min naturliga :) har ju fixat det så jag ska kunna låta det vara så mycket som möjligt, även för att jag vet inte hur mycket kan kommer kunna/vilja/orka fixa med det efter operationen, sen är det väl enrätt bra ursäkt till att bara låta det vara :)
Sen vet jag inte varför, men under sommaren är jag alltid nöjdare med min hårfärg XD kanske för att solen reflekterar mer o bleker naturligt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela