life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

what the heck is wrong?

Publicerad 2013-06-30 05:27:05 i Daily,

hàr sitter jag en sommarnatt i italien eller àr det fortfarande natt om klockan e òver fem?
Iaf, hàr sitter jag med flispyjamas o en kopp varm camomilla..hmm... Nàt som inte stàmmer va?...
Gick o la mig vid 2 men blev pà en gàng lite illamàende sà jag steg upp o kàkade en liten macka eftersom jag trodde att illamàendet berodde pà att jag glòmt àta ngt alls efter kvàllsmaten o jag blir l.tt illamàende av attva tom i magen...men det kàndes som att det bara blev vàrre..under tiden fòrsòkte jag sova men jag bara làg o vred pà mig av illamàende o muskelvàrken jag har utan anledning...ja o sà vid 3.30 kànner jag att det faktiskt àr pà vàg upp sà jag drar till badrummet o spyr i badkaret...mmm najs (blààà)
grejen e att jag iaf màr helt bàttre efteràt :) inget illamàende kvar hehe men sòmnlòsheten fortsàtter o jag fryser av ngn anledning, trots att jag ligger i sàngen med flistròja OCH t-shirt pà mig... Sen fàr jag idén att gòra camomill"te" vid fem pà morgonen o s det e sà jag hamnade hàr...nu vet jag inte om jag ska frysa eller svettas fòr camomillan gav mig ràtt varma effekter X)
vàntar àven pà att killen ska komma hem...japp... Han e fortfaranade ute pà kalas. Gjorde camomilla till honom med men jag tror snart att jag slurpar i mig den oxà eftersom camomillan endà tappar effekten nàr den svalnar. Bòrjar hòra de fòrsta fàglarna vissla nu oxà sà det e bàst att dra till sàngs innan ddem bòrjar fòra liv o hàller en vaken. God natt/morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela