life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

All min kraft

Publicerad 2013-05-30 22:30:40 i Daily, Hår, skolios,

All min kraft går åt att hålla migsjälv lugn eller iaf så att jag inte stressar upp mig.
Jag var ju på sjukhuset förra tisdagen men så ringde doktorn aldrig som hon sagt så efter en vecka ringde jag o då visade det sig att ett av blodproven hade gått fel så jag skulle behöva åka in igen för att ta ett nytt blodprov..pust o sen sa hon även att med ett annat test dem gjort så har dem hittat ett funktionsfel på mina blodplättar... hon sa inget mer men jag kommer fråga henne på mondag då jag ska åka in för tredje ggn :/
 
Jag försökte även att säga att jag vill opereras så fort som möjligt o att vi kanske kunde skippa allt tills efter operationen (eftersom hon från början pratade som om det var ett val jag hade) men nu sa hon att detta var något som måste göras innan operationen just för operationen så jag har väl inget val..
Blir bara pissur att saker o ting inte kan gå snabbare.. på mondag kommer det ju endå ha gått 2 veckor sen jag åkte in för blodprov! o då hade hon sagt tre dagar den gången o allra första gången jag träffade henne sa hon att om jag ville göra detta så skulle det fördröja operationen högst ett par veckor.. yeah, sure!
 
Men jag har ju inte så många val om detta nu verkligen måste göras innan operationen.. så jag försöker att tänka på annat när jag endå inte behöver tänka på att jag ska in eller ngt o hålla mig från att stressa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela