life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Duschad o ren

Publicerad 2013-10-26 13:19:00 i Daily, skolios,

aaaaah så skönt! imorse duschade jag äntligen. Känner mig som en ny människa :)
Efteråt körde vi med oljan jag pratade om igår och sen satte vi på såna tejpremsor som fungerar som stygn på det lilla ärret.
Fick detta tipset av en tjej som skrev om det på sin blogg och att det hjälper att få finare ärr om man använder såna i någon månad medans ärret läker. Hon verkade ha använt det på det långa ärret men själv bryr ag mig mest om hur det lilla ärret blir då det tenderar att bli fult och mitt är redan på väg att vidgas ut så jag ska defenitift köra med dessa tejpremsorna!
Enda problemet är att de e ju sjukt dyra! fick 6 remsor för 8 euro!!! så med andra ord kan jag inte riktigt använda dem längs det långa ärret heller för då skulle jag bli pank på en gång X) skulle behöva 3 lådor för det långa ärret varje gång.. Ska se om jag hittar något billigare online eller om det kanske finns en tepjrulle som man kan använda? 
Om någon av er känner till vart man kan skaffa såna billigt så säg gärna till.
 
Idag ska jag nog ta och vila ryggen lite, dvs jag kommer nog inte vara ute och gå i 45min som jag gjjort de senaste dagarna för jag känner att ryggen e aningen trött och imorgon ska vi ut på restaurang o käka pizza :)
Hoppade på mina gamla och supernyttiga matvanor för ca en vecka sedan nu men liiite lyx får man tillåta sig iblöand :) speciellt när jag endå har ett halvt kilo kvar att gå upp hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela