life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

resa

Publicerad 2011-09-22 08:55:27 i Daily,

ok jag e ledsen vänner men imorgon åker jag bort o kommer tillbaka på mondag kväll så jag kommer nog inte kunna skriva förns jag e tillbaka.
jag ska hälsa på min far i Rimini.. ser inte fram emot det hela såå mkt egentligen för det ska alltid vara massa klydd för jag har en elak halvsyster där osv o det e så jobbigt när hon e med för hon e rätt taskig o allt ska följa hennes intressen. Medans jag vill bara dit o slappna av, umgås med min pappa o hans underbara tjej.
Plus att jag e lite extra nervös denna ggn för som ni kasnke inte vet, för jag har inte berättat för er än iom att det varit en sån schock för mig att jag inte ens vetat hur jag skulle börja säga det, min mamma o syrra bor i samma stad nu... de flyttade dit utan att säga ngt till mig o det känns inte så kul för nu e det som jag kan inte åka o hälsa på min pappa utan att jag MÅSTE träffa dem. min mamma är en mästare på att få mig att verka urdum o få dåligt samvete, jag vet inte ens hur hon gör.
Jag har inget emot att se min syrra lite men min mamma.-.. nä det vill jag hellst slippa. för hur snäll hon än verkar på mail o så glad av att vilja se mig osv så vet jag att när vi träffas så ställer hon till en scen. o det e endå min hemstad, hon kasnke inte bryr sig men jag gör.
jag hargått med på att träffa min syster en stund, lexom eg så har jag inte sååå mkt tid för jag kommer dit imorgon, fredag vid 14.00 o ska åka vid ca samma tid på mondag så förutom imorgon e.m o mondag f.m så har jag bara lördag o söndag o jag vet redan att söndag ska jag träffa den elaka halvsyster o min farmor.
men jag har en känsla att min mamma kommer endå dyka upp tillsammans med min syrra. pust...
iaf... så om jag inte skriver mer idag... ses nästa vecka! håll tummarna för mig e ni snälla
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela