life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

jag hatar min killes bästis!!!!

Publicerad 2012-10-31 21:12:36 i Daily,

Min killes bästis.. eller iaf killen han umgås mest med sen de lärde känna varandra i våras, är väl en rätt snygg kille o innerst inne väldigt snäll men han är verkligen urdum!
O an säger hela tiden saker som sårar mig o utan respekt så hur kan jag inte hata honom?

de var precis båda här hemma för min kille skulle byta om för det är en av deras kompis födelsedag så de ska ut o äta för att fira.
Men min kille var inte bara är för tt byta om utan även för att vara lite med mig.
Under ela tiden la kompisen sig i varenda grej o han bara kommenterade allt jag sa o gjorde eller tom gjort..

tex stod min kille o raka sig o konstigt nog std vi alla där i badrumsöppningen under tiden :P tom vovven hehe... iaf o så började han kommentera min killes här att det var för långt runt öronen o han tyckte det var mitt fel för det är jag som klipper in kille men herregud! jag klippta han knappast igår! håret växer ju!
Sen kommenterade han hur min kille skulle klä sig för han gillade tydligen inte byxorna han skulle ha på sig o iofs var jag inte ens med när han köpte dem byxorna men jag måste säga att det e dem enda byxorna han har som är enligt det nya modet.. iaf efter tionde ggn han klagat på byxorna så försökte jag berätta hur de skulle bäras men han bara avbröt hela jävla tiden som han alltid gör...
o så klart hade jag endå fel tyckte han fast jag inte fick säga det jag ville :S
sen bad min kille stryka skjortan han ville ha på o jag skojade o sa att det tyget inte ville strykas för det var faktiskt inte så lätt stryket o då tyckte kompisen att han kunde göra det o jag frågade vilken jävla skillnad det skulle göra? ...utan att säga jävla då...
sen skulle jag knyta knut på slipsen o innan jag ens hann göra det sa kompisen att han skulle göra det o då böev jag förbannad...

Denna killen tror sig bäst o att han kan allt... alltså jag skriver kanske inte helt läsbart nu kanske men d e baa för jag e jäkligt arg o ledsen samtidigt o behöver skriva av mig...
vilken jävla alloween detta blev... ingen jävel som nånsin vill unna mig en gnutta av det jag önskar att göra.. halloween är min favorit helgdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela