life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

oj oj oj så trött

Publicerad 2013-04-29 21:39:46 i Daily, Träning o Hälsa,

Ja nu e jag jääkligt trött..inte pömsig men trött i kroppen då menar jag :)
 
Var ute o sprang vid 6 tiden denna eftermiddagen o när jag kom hem 7.20 hann jag äta något o sen skulle hunden ut o det var så skönt ute så vi tog en liten längre runda o va ute iaf 20min.
Hade redan aningen träningsvärk i bakre låren sen igår då jag kört ett rätt så hårt styrkepass o i förrigår hade jag sprungit.. så nu e benen helt slutkörda XP så skönt så skönt hihihi
Tyvärr ska ju ryggen kännas oxå vilket e mindre roligt men jag har tagit till kinesiotejpen som faktiskt hjälper en hel del när jag har ont i sidan av ryggen där jag går lite mera in..Börjar bli rätt så säker på att ryggen blivit värre, det spelar ingen roll om jag låter bli att träna eller tränar skiten ur mig som dessa dagarna, ont gör det hela tiden:(
är ju väl antagligen så trött nu för att jag tagit det lite lugnare sen jag fick denna nya smärtan för två veckor sen nu o jag vilade en hel del dagar o när jag tränade så tränade jag lite lättaremen som sagt, det spelar ingen roll så¨nu skiter vii smärtan o kör hårt endå ;)
 
Satt dock o tänkte igår att om jag verkmligen har blivit värre i ryggen så kanske det iaf är en riktig anledning till att opereras, dvs att läkarna börjar tycka att jag bara måste opereras.. vilket får mig att känna mig bättre med my desicion... snacka om att se saker positivt XD
 
Nä nu ska jag skölja vindruvorna jag köpte idag som godis o sen ska jag o mina druvor kolla på heroes ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela