life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

6 months post op!!!!

Publicerad 2014-04-07 20:30:26 i Daily, skolios,

Hej alla ni gissa vad? Idag e d exakt ett halvår sedan jag opererades redan! Omg, tänker jag efter kan jag inte avgöra om tiden gått snabbt eller det känns som jättelänge sedan.. Det stämmer med båda samtidigt hehe. I början går man igenom olika etapper i återhämtningen som sedan blir längre o längre perioder så man lägger inte helt märke till exakt vilken dag man mår bättre utan d e mer att man en dag bara tänker till att det man gör i det tillfället inte gick o göra eller att det var mkt svårare för några veckor sedan :p
Jag fooortffarande inte fatta att jag genomgått en sån stor grej... Tycker inte det var så stor grej lexom när det väl var jag som gick igenom det.. Jag ger migsjälv för lite tanke har jag märkt på senaste.





Iaf så var det sjukt varmt här idag så jag slängde ihop lite lunch som bestod av en mindre förrätt på blåmusslor och sån som vi kallar seppia här och sen blev det en stor sallad med soiabönor ;) sen drog vi till ett ställe med vår smart-cabriolé o hade picnic :) o solade en massa, det var riktit badväder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela