life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Ny header

Publicerad 2014-04-18 10:25:19 i Daily,

God dag fina ni:)
Har ÄNTLIGEN fixat en ordentlig header.Idag när jag loggadein här på blogg.se så kom det upp en sån nyhetsbubbla om att de nu fixat så våra bloggar finns i mobilversion så när jag skulle aktivera det så kundeman ävenm välja en header elelr ladda upp egen så ja...jag började pillerilla med det o till slut fixade jag både en till mobilversionen (som måste vara mindre bred) o en till den man ser på datan:) 
Vad tycker ni? blev dem fina? Vilken gillar ni mest?:)
Gjorde jag ett bra val av bilder eller tycker ni jag skulle valt ett annat "tema" istället för någon av bilderna?
 
 
New header. What do you think of my choice of pictures? Should I change one or more of them?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela