life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Till sthlm och tillbaka

Publicerad 2014-02-13 07:47:07 i Daily,

God morgon turturduvor hur har ni vaknat? Sjàlv vaknade jag astròtt..gick o la mig tidigare àn vanligt fòr jag skulle upp tidigt men inte lyckades jag somna nà.. Strax innan kl 6 imorse hoppade jag pà tàget till sthlm..kommer vara framme vid tio sen ska jag ta mig till uppsala dàrifràn.. kommer sen àka tillbaka ikvàll..tror jag har fòrsta tàget runt halv 6 ikv och jag kommer fram till Lund igen halv tolv inatt! fàr se hur dagen gàr..kànns som mycket men det verkar endà chill..just ryggen som jag hoppas ska hàllas utan smàrtor eller sà. màrker iaf att sj tàgen e vàldigt rymliga! Iofs sà àr alla tàgen hàr i swe mycket rymligare àn dem i italien fòr att inte tala om rena ;p Sà trevligt att se snò oxà! Det tòade bort i Lund just nàr jag kom upp mer eller mindre men imorse nàr jag drog till stationen fylldes jag med flingor i hàret ^^.    senser jag mycket snò o fint o skog! Utanfòr mitt fònster hàr pà plats 32 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela