life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

When things get hard

Publicerad 2014-02-24 18:15:58 i Daily, Självporträtt,

I know what I want, I know what needs to be done to be happy, I could feel happy right away if it was for me. ...but we are two people in this, we both need to want the same thing and know what needs to be done, feel strong enough and certain enough to pull this through and understand the situation.
We just need to both want this. so do you?
 
 
Usch idag är ingen bra dag längre... jag trodde jag löst mina problem och att vi båda satt i samma ruta eller hur man ska säga men nu verkar det inte så längre.
Som sagt, jag vet vad jag vill nu och känner exakt vilken väg jag ska ta för att nå dit så enda sedan jag känt så så har jag mått helt ok, mest varit frustrerad eller stressad för att fixa allt här i swe så jag kan börja på den vägen jag vill ta...men så lätt verkar det inte vara längre och jag vet inte hur starkt jag ska ta åt mig det han säger för jag känner honom och det han säger är mycket möjligt att det bara är för att vi varit ifrån varandra så länge nu,han blir så lätt bekväm i vilken situation han än befinner sig i efter ett tag eller så kanske det är ett tecken på att vi inte borde fortsätta.
Har jag för stora förhoppningar? 
Det är svårt att bara sitta här och inte kunna få prata ut om allt på en gång, det tar kol på mig!
Kommer han sakna mig när han äntligen ser mig? eller kommer det inte spela någon rollför honom? och om han kommer vilja va med mig, kommer han lyckas med att fixa sådet går? eller ser han bara mina problem och mina svagheter? Vi båda måste ändra vissa saker och få det att fungera.
Och om han vill, försöker men inte lyckas? Jag har en jäkla kämparglöd inom mig, vet att jag kan fixa och ändra allt jag vill men tyvärr har han aldrig visat mig den sidan av honom. Kommer han förstå mig när vi väl pratar ut?
Just nu vill jag bara försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela