life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

nervös

Publicerad 2014-03-24 09:04:37 i Daily, Självporträtt,

Godmorgon! Sitter o mumsar på min bananpannkaka med hampafrön i medans jag skriver. Är aningen nervös då jag ska på jobbintervju vid 11!   Vet lexom inte vad jag ska vänta mig.. det är nämnligen så att 2013 hade jag sagt till mitt jobb att jag inte skulle jobba det året pga operationen (som först skulle hålla hus i februari men blev oktober till sist), man jobbar bara säsongen där för kryssningsfartygen kommer inte hit under vintern.. Men så stängde mitt jobb ner! :o  och när jag träffade gamla kollegor så sa dem "oh har du hört blabla bla.." o så påstod dem att det var ett annat företag som är likadant som hade köpt upp dem jag jobbade för så alla vi på mitt jobb hade fått gå över till dem... men så var det inte tydligen,dem har bara stängt ner. Iaf, jag mejlade dessa andra i fredags o berättade min lilla hiostoria o så gav de mig genast tid till en jobbintervju denna morgon :)  Det borde ju gå smidigt men är endå lite nervös..
Har alltid haft ett jobb sen jag var 12 men ärligt talat har jag inte varitpåmånga intervjuer :P osen vore det ju känslomässigt hemskt om de inte skulle ta mig idag av ngn anledning... jag har lexom jobbat med dem sen 2008 och utan att skryta, var jag en av de bättre agenterna :P Med mitt svenska målmedvetenhet(?) o sjukt mycket bättre engelska än italienarna här XP  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela