life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

På balkongen igen

Publicerad 2014-03-31 17:13:27 i Daily, skolios,

Sitter en stund på balkongen igen och så klart är vovven här o degar med mig hehe
Var ett tag sedan jag uppdaterade er hur det är med ryggen och anledningen till det är väl att jag faktiskt mått rätt bra. När jag var i sverige fick jag  lexom göra en hel del saker själv fast jag inte skulle så jag blev automatiskt pushad till att bete mig normalt så till slut glömde jag typ bort att jag är stelopererad. Sen är det klart, vissa stunder är jobbigare och speciellt på kvällen är jag nästan alltid trött i ryggen och när jag är riktigt trött  då kan jag ofta få ont vid någon av de högre sittande skruvarna.
Idag har jag en sån dag  då jag lätt får ont, har ansträngt mig lite i överskott på senaste och till slut blir det såhär.

En sak som hjälper dock, iaf när jag har ont där uppe så tar jag på mig en sån swedish posture i minst en halvtimme eller just när jag gör saker som diskar, sitter vid datorn etc så känns det mycket bättre, även efter jag tagit av den igen. Ska nog införskaffa mig en riktig sån i min storlek sen för just nu använder jag min killes brorsas som är aenorm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela