life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

som värsta isglassen

Publicerad 2014-03-20 16:25:50 i Daily, Hår,

 
Hej på er! valängesen som jag faktiskt skrev..så synd, ber om ursäkt..vanligtvis skriver jag i överflöd okännermig jobbig mot er för det hehe
Har haft så himla mycket på senaste, speciellt känslomässigt men saker o ting börjar lugna sig.
Jag o killen är i synkroni så vi får hoppas att det håller:) jag ger det denna sommaren o så får vi se...men utan att stressa :) Hoppas saker o ting kan fortsätta som nu minst.
Har lite saker på G, inget speciellt eg men jag skasnart skaffaen iphone :o hehe kanske inte konstigt tycker nimen jag har aldrig haft en tidigare o inte heller en android eller liknande..tyvärr har jag knappt alls haft bra teknologiska saker om jag ens haft dem.. Såför mig är detta en big deal! även för att detär mer än 2 år nu som jag faktiskt velat ha en iphone rätt mkt.. Kan ju hända att jag bloggar oftare oxå om det är lätt o göra fr den då.
Sen har vi bokat en semester :) min allra första semester, bara en liten resa på tre nätter men det viktiga e att man får se lite annorlunda saker o längta hem :P detta blir iofs inte av förns 18e juli
 
Sen håller jag på att tjäna lite extra stålar då min killes jobb äger ett hus som de hyr ut till folk som ska ha kalas eller middagar tex o dagen efter så behövs det städas o eftersom tanten som brukade städa innan intelängre jobbar för dem så går jag o killen dit o städar tillsammans, ganska kul faktiskt :P
Med andra ord har vi varit där imorse o just nu vilar jag ryggen som fick värsta träningspasset hehe men om en stund ska jag gå o träna på riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela