life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Vårsommaren är här

Publicerad 2014-03-21 17:10:00 i Daily, Självporträtt,

Sen ett par dagar tillbaka här i italien så är det så varm vår att man blir tvungen att ta av sig till kortärmat vid en viss tid :P
Jag borde åka till sverige varje vinter för både förra året när jag åkte upp i slutet av mars och kom hem 1a april och denna gången så har det blivit vår samma dag som jag kommit hem igen ehehe
 
Just nu är det nog mitt favoritväder faktiskt. lagom varmt så man har ett brett val mellan kläder och det är svårt att man känner varken kyla eller hetta..Kallas vår här men jag tror att anledningen till att jag trivs så bra med det är att ja, för det första e första solen det bästa med varje år,efter en lång kall o grå vinter så ser man äntligen solljus o vårkänslorna ger en hopp men för det andra så påminner det lite om svensk sommar.Riktigt glad att våren valde att komma tidigt i år efter förra året då det blev sjukt försenat så tummen upp för det och hoppas det håller och det länge oxå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela