life without art is just "eh"

Leave this planet better than you found it

Webbläsaren knäppar sig

Publicerad 2014-03-25 21:14:11 i Daily,

Godkväll läsare, fy va jobbig min dator är ikväll, den vill inte ladda upp sidor alls och ibland visar den hela sidan helt cp så jag har inte kunnat blogga alls idag :( Nu verkarden halvfunka så jag tänkte skriva lite snabbt. Berättade ju sist att jag skulle på jobbintervju så jag kanske ska berätta att allt gick fint, det var inte ens en direkt intervju utan de hade redan bestämt att jag skulle jobba för dem typ så jag fick lite snabbt info om hur de jobbar o hur deras program fungerar till skillnad från hur det var med dem jag jobbade innan. Har redan blivit tilldelad vilka dagar jag ska jobba detta året och jag tycker detblev rätt lagom mycket och nu när jag tänker på det, mycket bättre utdelatän med dem jag jobba för innan. Där kunde man ofta få tre eller två dagar i sträck sen en dag paus o sen tre dagar till sen fick man vänta två veckor tills man jobbade igen typ så när man väl jobbade var man slutkörd! men nu fick jag så jag jobbar ungefär två dagar i veckan men dem sitter nästan aldrig ihop. Så nu får man bara vänta på att säsongen börjar. Vädret, ja det är grått idag,jäkligt grått. Antagligen anledningen till att jag knappt gjort något idag. Nu ska jag chilla och se på ngn serie... blir så trist när jag tänker "oh e d onsdag? nä d e tisdag men fasen pll e ju slut". Har dock funderat på om jag imorrn kväll endå ska ta o kolla om d senaste avsnittet igen hehe dem hoppade så mycket i plats o tid att man nog skulle fatta fler saker omman såg om d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lexie

So who am I? I'd say just a girl with two origins and lots on her mind. Born in Italy, grew up in sweden but then returned to italy at the end of 2007 where I met the love of my life. I'm filled with passion such as for fitness, health and food and making it my lifestyle but also have an interest in fashion and pictures. Got a NikonD3100 this christmas (XDXD my very first!) This is my visual diary and personal journey, I want to inspire happiness and determination. -august 2013

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela